ÚVOD 2/3 – Co nyní dělám

Vítejte u druhého úvodního článku ze tří. Opět jsem se rozhodl článek rozdělit na dva, neboť toho mám spoustu co napsat a bylo by to moc dlouhé a nepřehledné. Doufám, že mi to prominete a pochopíte můj úmysl 🙂

Co nyní dělám

Začněme hezky od studia, protože na to se lidi ptají vždy nejdříve (a taky následně nejdříve zhodnotí… ach ty předsudky). Studuji na vysoké škole manažerské informatiky a ekonomiky v Praze – zkratka VŠMIE. Je to škola soukromá (Aha, tak to má zaplacené studium bez námahy – pomyslí si většina). Jsem v 7. semestru, protože si o půl roku prodlužuji studium, kvůli nestíhání díky všem aktivitám (navíc jsem měl v tu dobu ještě dvou měsíční praxi) psaní bakalářky, učení se na státnice a ještě dělání předmětů v 6. semestru. Předměty mám hotové všechny a už mi „jen“ zbývá napsat bakalářku (mám již 9 stránek, heč! 😀 ) a naučit se na únorové státnice. Bude to ještě boj, ale já to zvládnu! Jen tak pro zasmání. Škola už se nejmenuje VŠMIE. Stihla se 2x během mého studia přejmenovat. Nejdříve se přidalo ještě slovo práva a písmeno do zkratky – vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva VŠMIEP. Nyní se spojila s vysokou školou z Brna a jmenuje se vysoká škola podnikání a práva VŠPP. No není to skvělé, když ukončíte studium na jiné škole, než jste začínali a přitom jste pořád na té samé? Ne, není…

Ke škole samozřejmě sportuji. Nyní se dostávám do většího zátěžového režimu, kdy 5x týdně trénuji a 2x týdně odpočívám. Konkrétně 2x týdně posiluji, 2x týdně běhám a 1x týdně plavu.

Posilování

Co se týká posilování. Nechodím do posilovny nýbrž ven na hřiště. Cvičím tzv. workout (posilování s vlastní vahou) a úplně mi to stačí 🙂 Do posilovny chodím vždy přes zimu. Necvičím však na strojích, ale cvičím weighted workout (cvičení s vlastní vahou + se závažím na sobě). Je to záměrně proto, abych necvičil celý rok to samé (i když cviky stejné zůstavají, akorát u weighted jsou s přidanou vahou na opasku či u dřepů na tyči). Samozřejmě se mění způsob cvičení, ale to až v dalším článku 😉

Běhání

Běhání mám rozvrženo následovně. 1x týdně chodím běhat na ovál intervalové běhy nebo do parku na dlouhý běh (střídám to) a 1x týdně mám zápas malého fotbalu. Tyto 2 věci se dobře propojují, protože obojí je jiný typ běhu.

Plavání

K tomu bych se vyjádřil akorát tak, že zkouším nechat vyniknout zkušenosti a um své kamarádky, která mě trénuje – k tomu taky později 🙂

Muzika

Abych toho neměl málo a nenudil se, tak se ještě stále věnuji muzice. Letos v červnu jsem dokončil poslední rok na ZUŠ (Základní umělecké škole) v Hostivaři obor trubka. Strávil jsem tam krásných 11 let (pouze na trumpetě) a nelituji ani jedné sekundy! Z toho již 9 let hraji v Dechovém orchestru Junior, kde jsem se naučil víc, než kde jinde. Potkal jsem zde spoustu nadaných a skvělých lidí, se kterými jsem vyrůstal a oni tvořili toho člověka, kterým jsem dnes. Nebýt jich, tak kdo ví, jaký vlastně jsem. Je to taková moje srdcová záležitost 🙂 bohužel z těch lidí, kteří chodili na zkoušky, když jsem tam jako 13-ti letý (jak by řekla jedna spoluhráčka a skvělá kamarádka) pidul přišel, zbyli pouze 2 aktivní. Můj bratr a náš dirigent (zároveň můj profesor na trumpetu). Je to smutné, ale to je život. Stárneme a priority a povinnosti se přesouvají někam jinam. Takhle to hold chodí.

Sem tam si také zahraji s dalšími orchestry a kapelami různých žánrů. Od symfonických až po kapely, které vystupují v klubech a hrají po večerech. Je to skvělé, protože vyzkoušet si jiné žánry přináši spoustu zkušeností a dalších nových zajímavých lidí 🙂

Samozřejmě je potřeba na nástroj cvičit a to nejlépe každý den. Byly časy (a není tomu tak dávno) kdy jsem cvičil i hodinu a půl denně. Teď však na to tolik času nemám a cvičím „pouze“ 45 minut denně. Opravdu denně. Za celý měsíc vynechám cca 2-4 dny. A to většinou plánovaně, abych si taky nějaký den odpočinul.

Práce

No a pro úplné zabití (skoro) veškerého volného času, který mám, ještě pracuji. Pracuji jako trubač na Staroměstské radnici nahoře na věži. Zde troubím každou hodinu na všechny 4 strany fanfáru Staroměstské radnice. Je to pro mě ideální práce ke všem těm koníčkům a povinnostem, které mám, protože si můžu vybírat směny, jak se mi zachce. A to je pro mě opravdu hodně důležité. Další obrovské plus je, že – jak se říká – zabiju dvě mouchy jednou ranou. Vydělám si tu dost slušné peníze a můžu zde hrát (cvičit) do aleluja. Takže si zde odcvičím svou denní dávku + ještě o fanfáry navíc a ještě za to dostanu zaplaceno, jako za práci. Je to úžasné!

Ten zbytek volného času, který mi, dá se říci, zbyde, trávím … o tom až také v jiném článku 🙂

Jak vidíte, není toho málo. Jak už toho, co jsem zde napsal, tak toho, co dělám. Ale všechno, co dělám, má svůj význam a dělám to dobrovolně a rád! Nikdo mě do ničeho nenutí. Všechno je to má svobodná volba.

Toto je pro tentokrát ode mě vše. Já Vám děkuji za pozornost a Váš drahocený čas a pozval bych Vás k přečtení dalšího článku. Bude to již poslední článek z článků úvodních a najdete zde proč zakládám blog a o čem blog bude.

Užívejte víkendové volno! 🙂

PS.: Na závěr přidávám pár fotek ze svého Instagram účtu, kde mě můžete také sledovat avšak pod jménem venzara_vegan 😉

Výhled při fanfáře z mého pohledu 🙂

 

Večeře

 

Krásy přírody 🙂

 

Zde jsem byl ve stánku společnosti Bezobalu

 

Krásné úlovky z chaty :))
Zanechat Odpověď

