ÚVOD 3/3 – Proč zakládám blog a o čem bude

Konečně jsem se dostal k poslednímu úvodnímu článku. Vydávám jej s malým zpožděním, protože toho mám teď až nad hlavu a nestíhám. Už aby ten bakalář byl za mnou! 😀

Proč zakládám blog

Důvodů je hned několik. Ten hlavní je, abych lidem ukázal, že vegani nemusí být jen hippies s kytičkou za uchem, kteří jsou vychrtlí a nejsou v kondici. Chtěl bych zde jít vlastním příkladem, že se dá v klidu sportovat na vysoké úrovni, být v kondici jak psychické, tak fyzické a to všechno na veganské stravě. No prostě kvalitně žít a dobře vypadat 🙂 co víc si přát? Další důvod je ukázat, že žít vegansky, neznamená jíst jen trávu a kameny. Dá se udělat spousty chutných a oku libujících pokrmů a nemusí při tom trpět žádné zvíře, člověk, ani planeta. Nejsem však žádný profi kuchař, takže to budu ukazovat z pohledu normálního smrtelníka. Veganští kuchaři zvládají jiné pochoutky 🙂

O čem blog bude

Výše jsem to trochu nakousl. Blog se bude zaměřovat hlavně na veganství a vším s tím spojeným. Budu zde zmiňovat stravu, své tréninky, články týkající se veganství, recenze na veganské potraviny a produkty apod. Také zde budou informace o mých cílech a progresu a pravidelný report, co se u mě stalo nového. Aby bylo vidět, že taky něco dělám a ne jen kecám 😀

Budu zde podávat svůj pohled na věc a své znalosti, které jsem získal vzděláváním se ve svém volném čase. Nikdo mě nic neučil, všechno jsem se naučil sám. Právě proto vím, kolik času to zabere a že na to každý čas nemá, resp. si ten čas na to neudělá. Takže zde můžete najít inspiraci, co se týká jídla, tréninků apod.

Chtěl bych vydávat 1-2 články pravidelně každý týden. Budu se snažit, aby články byly kvalitní a měly nějakou informační hodnotu. Aby to nebyly jen řádky textu, které člověku nic nedají.

To je zhruba vše o tom, jakým směrem se bude tento blog ubírat. Doufám, že Vás to zaujme a dá potřebné informace o tomto životním stylu. Zároveň bych Vás chtěl pozvat k dalšímu článku, který se bude věnovat tématu proč se stát veganem 🙂

Na závěr pár rychlo fotek z letního tréninku. Takhle už nějaký čas nevypadám – co se účesu týče 😀  Doufám, že se mi brzy podaří domluvit se na focení, abych Vám mohl ukázat aktuální formu. Nějaký menší posing + záběry přímo ze cvičení. Snad se povede!

P. S.: Nejsem žádný kulturista. Cvičím pro dosažení co největší atletičnosti a síly. Ne pro co největší a nejhezčí svaly 😉

Pokud Vás něco zajímá, napiště mi to do komentářů a já na vše odpovím 🙂 také jste měli náročný vstup do nového týdne?

Mějte se báječně!

Muscle up s expandérem

 

Totaly focused 😉
Vegan roku 2015, atlet a hlavně freerunner Tim Shieff (můj vzor)
Zanechat Odpověď

