JSEM ZPĚT PO DELŠÍ ODMLCE

Uááááá, tak tahle pauzička byla trochu delší než měla původně být 😀 ale jsem zpět a hodlám být aktivní!

Trošku mě zmohlo všechno okolo ukončení studia bakaláře (bakalářská práce, která byla ihned vyměněná za učení se na státní zkoušky). Jaksi jsem nenašel energii ani chuť na to sednout si a napsat něco smysluplného, co bude mít hlavu a patu a dát si s tím čas. Do toho práce, tréninky, koncerty, sociální život a trochu toho času pro sebe… to zná určitě každý 😉 kdo mě sleduje na instagramu, snažil jsem se být aktivní alespoň tam a když už nic, tak přidávat fotky jídel, kterými jsem se vyživoval a regeneroval v náročnějším období. Nyní jsem zpět i tu a budu si sem vylévat své myšlenky atd atd. 🙂

Ukončit bakaláře, jak jsem chtěl, se mi nepovedlo, jelikož mi páni profesoři odmítli dát poslední státní zkoušku. Ne, že bych to nečekal, když jsem se z nedostatku času, který jsem věnoval ostatním zkouškám učil 4 dny, ale za svůj výkon (který rozhodně ten den nebyl nejhorší) jsem si to zasloužil. Po 30 minutách zkoušení a poměrně hladkému průběhu všech 4 podotázek z 5ti přišla osudová pátá (hm, zvláštní, jaká podoba s Beethovenovou 5. osudovou symfonií… 😀 ). Spletl jsem si 2 třídící algoritmy a profesoři během 10ti vteřin ukončili můj půlhodinový výkon s tím, že jim to stačí. To bylo jasné, že je zle a pro mě zkouška nedopadne dobře. Asi už chtěli domů (byl jsem totiž poslední) a nehodlali se smířit s tím, že bych jim řekl jiný třídící algoritmus, než jsem měl v otázce, či mě ani nenavedli, abych řekl ten správný. Avšak neudělám nic. Holt to takhle mělo být a v červnu se tam budu muset táhnout znovu na jednu zkoušku, kterou bych měl zvládnout.

Výsledek tedy je, že 2 státní zkoušky hotové, bakalářská práce schválena a obhájena a 1 státní zkouška je stále v očekávání. Nehodlám teď již nic podcenit a dobře se na zkoušku připravím, takže v červnu bych měl být tedy Bc. Petr Venzara! Vypadá to nádherně! No… ani ne. Hlavně to vůbec nic nemění na tom, kdo jsem, jaký jsem, co umím a vlastně to nemění vůbec nic než jen to, že budu mít PAPÍR a budu si moct dávat před jméno tato dvě písmenka. No není to skvělé? Řečnická otázka Farley, 10 kliků – kdo viděl film Pan tělocvikář angl. Mr. Woodcock, ten ví 😀

To by bylo pro dnešek vše a do týdne bych rád vydal další článek na téma… co mě napadne 😀 hodlám sem přidávat své tréninkové úspěchy/neúspěchy, jídlo, recenze a vlastně to, co jsem psal v úvodním článku o čem bude tenhle blog. Jen jsem to radši zopakoval, protože je to již nějakou dobu, co byl daný článek vydán… pardon!

Děkuji všem, kteří si toto přečetli a nějakým způsobem je to oslovilo a bavilo. Mě prostě baví psát no 🙂

Ahóój!

Zanechat Odpověď

