VOLEJBAL NAHRAZUJE MALÁ KOPANÁ

Ten čas tak neuvěřitelně rychle letí, že už je týden pryč a já zasedám k PC a píši další článek. Mám asi 45 minut, než se půjdu zničit do bazénu,  tak šup šup!

Asi největší změnou/novinkou/whatever je začátek sezony malého fotbalu, tzv. Hanspaulky. Pár týdnu po skončení sezony halového volejbalu (AVL – Amatérské Volejbalové Ligy) mi krásně nahradil aerobní trénink fotbal. Volejbal jsem měl ne úplně každý týden, ale caa 1x za 2 týdny v neděli. Sice to nebylo každý týden, ale o to větší záhul to byl, protože hrát 3-5 zápasů za den s minimálním střídáním, je dost makačka. Člověk zase dělá pohyby, které normálně při ostatních trénincích nedělá a vůbec je to opravdová zábava 🙂 míčové hry mám velice rád! Hraji na pozici blokaře, takže si hodně zaskáču na bloky, ale i zasmečuji (pokud to situace dovolí – sejde se dobrý příjem a náhra a pak vychytám náběh a trefém balon… :D). Ve výsledku to dopadá tak, že mám celou dobu ruce vzpažmo a nevyplatí se mi je dávat skoro dolů (samozřejmě přeháním :P). Každopádně jsem si celou sezonu užil a těším se na novou. LAMY – tak se jmenuje náš tým – DO TOHO!

Hanspaulka začala prvním zápasem v sobotu a byla to pro mě hned dvojitá premiéra. Zaprvé jsem poprvé nastoupil v páté lize, jelikož se nám podařilo na podzim vybojovat postup (hurá!) a zadruhé jsem musel chytat kvůli absenci našeho golmana. No byl jsem z toho trochu nervozní, protože jsem nechytal asi 2 roky a měl jsem si to oživit hned v ostrém zápase, navíc o ligu výš. Zápas jsem celkem zvládl, předvedl nějaké dobré zákroky a pustil „jen“ jeden hloupý gol. Výsledek pro nás sice nedopadl vítězně (prohráli jsme 3:5), ale já jsem byl celkem spokojený se svou hrou. Byl jsem fakt rád, že jsem nemusel jít do pole, protože jsem si byl den před zápasem zatrénovat s míčem + dal pár sprintů a byl to natolik odlišný pohyb oproti klasickým běžeckým tréninkům, že mě bolí nohy ještě teď – a to mám jít za chvíli plavat :D. Dopadlo to tedy pro mě úplně ideálně a příští zápas (to je v neděli) již půjdu do pole makat na 110%, jako vždy 🙂 snad se nám podaří urvat premiérové vítězství v páté lize.

Toť k dané změně v tréninkovém zatížení. V jednom z příštích článků bych Vám chtěl toto zatížení nastínit, abyste viděli, jak se „flákám“. Pohrávám si takév v hlavě s myšlenkou, že bych vydával články shrnující celý uplynulý týden. Inu, uvidíme! 🙂

Pokud byste měli nějaké přání na článek, či nějaké otázky, určitě mi je napište do komentářů! Budu velice rád a vynasnažím se přání splnit. Jako vždy Vám děkuji za přečtení, snad jste se bavili a zase za cca týden napočtenou.

Kratší video random zápasu z AVLky, kde jsem byl od 8 do 17 hodin, hrál 5 zápasů a přišel domů skoro po čtyřech 😀

//www.youtube.com/get_player

Zanechat Odpověď

