TRÉNINK S VEGAN SPORT CLUB – FITBOX

Kdo čte mé články, ví, že předminulá sobota 7. 5. byla našlapaná akcemi s nejrůznějšími tématy. Tento aktivní den začal skvělým tréninkem s Vegan Sport Club a byl zaměřený na Fitbox, kterým nás provázela velmi energická Jasmína Conevová.

Co je Vegan Sport Club?

Vegan sport club je on-line komunitou veganských sportovců a sportovkyň. Naším cílem je propagace veganství jako životního stylu (nejen) skrze sportovní aktivity svých členů, vzájemná podpora a inspirace a motivace nejen dovnitř, ale i navenek.

Takto je napsána „definice“ na webových stránkách Vegan Sport Club, který vytvořil zakladatel webové stránky Veganka.cz – Pavel Houdek.
Tréninky pod hlavičkou Vegan Sport Club jsou pořádány cca 1x za měsíc (když to vyjde) a pokaždé na jiné sportovní odvětví. Každý si tedy může najít to, co ho baví a připojit se k tréninku s ostatními. Poznat nové lidi, – a hlavně vegany! 😀 – zasportovat si s nimi, získat nové kontakty, vědomosti, informace, motivaci… je toho hodně a myslím, že každý si z toho může odnést to, co potřebuje. Hlavně užít společný čas se stejně smýšlejícími lidmi, což je k nezaplacení!

Osobní pohled (report)

Trénink začínal ve 13 hodin. Vyrazil jsem radši dříve, abych měl čas najít onu budovu. Jet s předstihem je fajn věc, ale když netušíte, kam máte jít po výlezu z metra, je věc druhá… Samozřejmě jsem se vydal na druhou stranu a až s pomocí Google Maps jsem zjistil, kde doopravdy ona budova je. Jak jinak, že jo. Klasika. Pro příště budu používat k těmto situacím – a to si piště, že jich bude plno 😀 – označení #classic, ok?
Naštěstí jsem dorazil ještě s mírnou rezervou a při pohledu na účast (na FB bylo mezi zúčastěnými přes 20 lidí) asi 5-ti lidí, jsem se uklidnil, že v tom nejspíš nejsem sám. Převlékl jsem se a šel se připojit k ostatním. Za chvíli jsme byli vpuštěni do místnosti, kde se trénink měl odehrávat. Docela příjemná místnost, pomyslel jsem si. Vyvěsili jsme plakát a rozhodli se čekat na další opozdilce. To jsme po několika minutách a pár příchozích vzdali a šli na věc.
Jasmína nás přivítala úvodním slovem, kde představila sebe, Vegan Sport Club a pak přešla na informace ohledně fitboxu. Po úvodním slovu jsme se šli konečně hýbat. Byl jsem dost zvědavý, co přijde. Začali jsme dynamickým strečinkem s rozehřátím. Už po skončení tohoto cvičení ze mě lilo jako z vola, ale to není nic neobvyklého. Kdo mě zná, ví o čem mluvím 😀 Pak jsme si vzali totemy (něco jako boxovací pytle akorát přenosné, lehčí, nastavitelné a hlavně stojící na zemi), které jsme rozmístili po místnosti, aby každý měl prostor a vrhli se na údery, kopy a doplňkové pohyby (shrňme to pod pojem pohyby). Cvičilo se s hudbou a do rytmu, což mi dost vyhovuje, protože se člověk tak nějak naladí na rytmus dané písničky a pak už se jen soustředí na správné provedení pohybů a nechá se vést rytmem. No bylo to pro mě něco úplně nového a bavilo mě to 🙂 rád poznávám nové věci nehledě na to, že kopy a údery jsem naposledy dělal na karate min. 9 let zpátky 😀 Mini-pauzičky na pití mi přišly dost vhod, to musím uznat. Trénink rychle utekl a následně jsme si dali ještě pěkný záhul na břicho. Já břicho skoro necvičím – jen doplňkově – a tak jsem docela trpěl 😀 Pak jsme ještě dali výdrž ve visu na hrazdě, kde jsem vydržel jako 2. nejdéle – nebylo na mně suchého místa a tak se držet hrazdy, aniž by mi po ní prsty neklouzaly jak naolejované, byl docela problém. Nicméně fajn funny challenge 🙂 Na závěř přišel už jen strečink a zasloužená sprcha.

vegansport
Naše parta, která absolvovala trénink fitboxu 🙂

Docela dobře jsem si zamakal a pobavil se! Jediné, co mi trochu vadilo, bylo, že se totemy při tvrdších úderech kácely. Takže jsme se nemohli opřít vší silou a vydat tak maximum, ale nemůže být všechno ideální, že? 🙂
Byl to perfektní začátek do zážitky nabitého dne se super lidmi. Ještě jsme pak společně s Pavlem, Jasmínou a pár přáteli zašli do – bohužel jen vegetariánské – restaurace Dhaba Beas, kde jsem byl poprvé, na skvělé potréninkové jídlo. Probrali jsme pár věcí, já do sebe jídlo rychle – u mě rychle je u normálních lidí pomalu 😀 – naházel a musel letět na sraz s kamarádem, se kterým jsem šel na PRAGUE EYE CONTACT a hrubě jsem nestíhal!!!
Takový byl tedy trénink s Vegan Sport Club. Těším se na další, kde zase shledám známé i neznámé tváře a užiju si sport s fajn lidmi.

Mějte se fanfárově a přeji plno energie do dalšího týdne 🙂
P. V.

 

 

 

Zanechat Odpověď

